Am să încep seria prin alegerea tipului de garaj. Noi vom discuta despre un garaj anexă, adică o clădire care poate fi construită atunci când casa deja există. Alternativ, garajul se poate construi la subsolul ori demisolul unei structuri, dar poate fi construit având un perete comun cu construcția principală. Sunt unele argumente pentru un garaj lipit de casa de locuit, precum termoizolația, utilizarea peretelui comun, etc. Alte argumente sunt total în contradicție cu primele având în vedere că mașina poate genera anumite gaze, iar dacă în garaj sunt stocate canistre de combustibil, diluanți, etc. poate reprezenta un pericol în cazul unui eventual incendiu. De multe ori realizăm că garajul este locul unde depozităm lucruri vechi precum mobila veche, haine sau electrocasnice și trebuie să ținem cont de acest lucru din motive pe care le vom discuta pe parcursul seriei.
Având în vedere că suntem la început, aș vrea să subliniez faptul că un garaj poate să servească la mai multe întrebuințări. Dacă este posibil eu recomand să construiți garajul înainte de a construi casa. În prealabil am scris o serie care se numește Cum să construiești o casă. Acolo am menționat foarte scurt despre opțiunea unui garaj la demisol. Însă dacă garajul există deja pe teren, atunci el poate fi utilizat ca atelier sau pentru a stoca materialele de construcții în timp ce construim casa. Dacă pe terenul pe care construiți există deja un garaj demolabil, atunci este bine că nu îi demolați până nu terminați construcția. Cu alte cuvinte, orice structură cu acoperiș este binevenită atunci când ai de stocat materiale de construcții ce se pot deteriora de la ploaie.
Deși de cele mai multe ori garajul este construit lângă casă, el nu trebuie să fie construit din aceleași materiale. Garajul va avea titlul de anexă gospodărească și a avea niște amenajări interne diferite de o casă. Așadar, nu are rost să construim pereți groși termoizolați. Putem face exact acest lucru, dar mașina nu are nevoie de temperaturi similare unei persoane. Ar fi un cost nejustificat dacă am avea aceste cheltuieli în plus. Pe de altă parte, garajul poate avea nevoie de anumite instalații pe care casa nu le va avea, dar despre asta vom discuta în articolele viitoare. Materialul structural pe care mizez pentru construcția unui garaj este oțelul. Un garaj poate fi construit cu success și din lemn, dar în momentul de față un garaj de lemn poate să coste mai mult decât o structură simplă din oțel.
De obicei o mașină este parcată în garaj, dar depinde de tipul de mașină. În această serie vom discuta despre mașini personale, fie ele și dube. Nu vom discuta despre garaje agricole care sunt utilizare pentru parcarea combinelor agricole, ale tractorelor sau a extensiilor lor. Acestea sunt structuri care diferă prin mărime.
Sunt fel de fel de automobile și vom presupune că pregătim garajul pentru o mașină mare. Chiar dacă ai o mașină de dimensiuni reduse este posibil ca pe viitor să schimbi mașina. Este important să nu fii obligat să schimbi și garajul sau să nu mai poți fi capabil să mai parchezi mașina în interior deși ai un garaj. În funcție de înălțimea vehiculului pentru care construim garajul vom observa că ne sunt prezentate unele oportunități. Aceste oportunități pot fi exploatate în faza de construcție sau ulterior, garajul putând fi o structură metalică mai ușor de modificat decât o casă din beton armat.
Trecerea de la vară la sezonul rece vine cu o provocare familiară pentru fiecare dintre…
Vacanțele sunt momente de relaxare, libertate și joacă pentru cei mici. Însă odată cu finalul…
Odată cu venirea toamnei, părinții se gândesc la organizarea casei și, mai ales, la amenajarea…
Acest website foloseste cookies.
Read More
Vezi comentariile